קולקציית השטיחים של המותג GAN RUGS

קולקציית השטיחים של המותג GAN RUG הגיעה לוקסמן. הקולקציה מתבססת על צבעוניות בהשראתו של גאודי, והניחוח הספרדי. אריגת שטיחים איכותית ויוקרתית בצבעים נועזים או טבעיים ובצורות חדשות וברעיונות פרועים ומקוריים.ניתן ניתן להתרשם מקולקציית השטיחים של RUGS GAN  באתר שלנו ובאולמות התצוגה, והנה טעימה ממנה.
                                

תחושה של מרחבים עם מגע כפרי אומנותי קל ונצחי, NATURAL ARTY  מבית  GAN STUDIO משלב את האווירה של ציור שמן מופשט עם סגנון דיסקרטי ומינימליסטי, הודות לגוונים הניטרליים של הסיבים הלא צבועים שלו. באמצעות טכניקת נול ידני, גדילי צמר בתוליים בצפיפות, עובי וגוונים שונים היוצרים טקסטורות לא סדירות.

לעמוד המוצר באתר

Natural Arty

הומאז' עכשווי

קולקציית השטיחים CANEVAS GEO, בעיצובה של Charlotte Lancelot, בוחנת את היצירה של שכבות צבע באמצעות שימוש בתפרים צולבים על בסיס לבד מחורר והתוצאה עוצרת נשימה.

לעמוד המוצר באתר

CANEVAS GEO

 

 רב הנסתר על הגלוי

BACKSTITCH הופך את הרקמה המסורתית (תרתי משמע!) על פיה ומצדיק, בצורה עדינה ואלגנטית, את מה שלרוב מסתתר. הקולקציה עוצבה על ידי Raw-Edges והיא מיוצרת בעבודת יד תוך שימוש בטכניקות הרקמה והנול.

לעמוד המוצר באתר

BACKSTITCH RUG

 

גיאומטריה מעוררת השראה

קולקציית Ply בעיצובו של סטודיו MUT DESIGN מעוצבת בדוגמאות מהפנטות, צורות אורגניות ומרקמים עוטפים.  סט זה של שטיחים מצוירים ביד נבנה על ידי הצבת זה לצד זה בצורה המעודנת ביותר שכבות של לולאות ארוגות בחוזקה. Ply יגרום לך ליפול דרך חור הארנב הישר לארץ הפלאות.

לעמוד המוצר באתר

ply gan rug

 

בחזרה לטבע ולמהות. שטיחי ROOTS היא סדרה של ארבעה שטיחים עשויים יוטה וכותנה, המעוררת את המקורות הים תיכוניים של Inma Bermúdez ו-GAN ובשיתוף פעולה עם טובי בעלי המלאכה בתחום. הקולקציה מתאפיינת בחמימות וגוונים ניטרליים ממוסגרים על ידי צורה מרובעת שחוזרת על עצמה, בסולמות ובמקצבים שונים.

הקולקציה זוכת שני פרסי  ADCV 2022 awards

לעמוד המוצר באתר

ROOTS RUG

 אנו מזמינים אתכם אדריכלים ומעצבים להירשם לאתר שלנו במהירות ובקלות  ובכך ניתן "להוריד" את כל החומרים המקצועיים שאתם זקוקים להם.

בברכה,

צוות וקסמן

Shop Now