מותג אנגלי חדש בוקסמן

 Spacestor. California Cool, London Design
וקסמן מעשירה את חללי העבודה בישראל עם המותג האנגלי SPACESTOR יוצרי ריהוט חללי עבודה המשלבים California Cool עם London Design.
לאורך כמעט שלושה עשורים, המותג ספייסטור מיקם את עצמו כמוביל בחדשנות של ריהוט חללי עבודה וחשיבה עיצובית בבריטניה. ולפני עשר שנים, המותג זיהה שינוי גדול בתרבות חללי העבודה וקיבל את ההחלטה לפתוח מרכז עיצוב בקליפורניה, ארה"ב – מה שנתן לחברה עמדה ייחודית להתבונן כיצד סביבת סביבת העבודה יכולה להניע את מעורבות העובדים ולבנות תרבות חדשה.

מוזמנים להצצה לדגמים המשגעים של המותג 

Palisades 2

ביטוי אלגנטי של אדריכלות בתוך אדריכלות… Palisades II מציעה דרך חדשה לחלוקת אזורים בצורה קלילה ומינימליסטית עם אינסוף אפשרויות. קולקציית Palisades החדשה והגמישה במיוחד מאפשרת ליצור חללי עבודה אינטימיים ייחודיים, פינות ישיבה והסבה מוגדרות לאזורים בתוך החלל הגדול. הקולקציה משלבת מדפים ואביזרי אחסון. משרדים פתוחים מביאים יתרונות עם אור טבעי, מרחב, שיתוף פעולה, אבל גם אתגרים ללא קירות לחלוקת החלל. הקולקציה מאפשרת חלוקה פשוטה, מעוצבת ופרקטית של החלל ללא בניית קירות. היא מערכת גמישה ביותר וניתנת להתאמה אישית לפי ההשראה של האדריכל, המעצב והלקוח, הדמיון שלכם הוא הגבול! המערכת ניתנת לפירוק מהיר, ניתן להזיזה בקלות ולמקמה באזור אחר בחלל. הקולקציה עוצבה בהשראת המעצבת הקליפורנית המודרניסטית הגדולה מאמצע המאה, מוריאל קולמן, Palisades II מביאה את האסתטיקה הקלילה וההרמונית של קולמן אל חלל העבודה המתפתח ללא הרף.

לעמוד המוצר

spacestor

Residence Work&Meet

תא עבודה אקוסטי זוגי וחסכוני במקום. תאי עבודה  שקטים הם הכרח בתוך באז ההייטק של סביבת העבודה המודרנית ויש צורך הולך וגובר לקיים פגישות שקטות ואינטימיות, פגישות זום או סתם לשוחח בנעימים. בין אם אתם זקוקים לחלל עבודה זוגי או משימה הדורשת ריכוז ושקט, יש לנו את הפתרון האולטימטיבי. בהסתמך על מורשת העיצוב העשירה של קליפורניה, Residence Work&Meet יוצר מתחמים אייקוניים פרטיים ואקוסטיים בתוך מקום העבודה, ומספק מקלט שליו. בהשראת 'המגורים' היפים, הבתים המודרניים והחדשניים שנבנו על ידי אדריכלים מובילים לאורך המאה ה-20, השימוש בשטח רצפה מינימלי. בעל לוחות מזוגגים, המאפשרים לאור להמשיך לזרוח דרך סביבת העבודה. גימור דיקט עץ מספק אסתטיקה גולמית וטבעית. התא מעוצב עבור עבודה בעמידה או בישיבה למשתמש אחד.  Residence Work&Meet מתהדר באיכות אקוסטית גבוהה במיוחד, בעל זרימה מתמדת של אוויר צח עם פתחי אוורור מובנים ועיצוב במגוון עצום של אפשרויות וגמרים., Residence Work&Meet תוכנן לנוחות של שעות עבודה ארוכות . Residence Work&Meet בעל תו ירוק ומכיל חומרים בעלי פליטה נמוכה ומיועד לספק חווית משתמש באיכות גבוהה.

Work&Meet

Residence Huddle

רגע של שקט בתוך ההמולה. עמיד לרעש ונבדק אקוסטית. Residence Huddle  תא אקוסטי ייעודי לפגישות מרובות משתתפים, עבודה בסביבה שקטה ואינטימית בתוך חלל העבודה המשותף. בהסתמך על מורשת העיצוב העשירה של קליפורניה, Residence Huddle יוצר מתחמים איקוניים פרטיים ואקוסטיים בתוך מקום העבודה, ומספק מקלט שליו. בהשראת 'המגורים' היפים, הבתים המודרניים והחדשניים שנבנו על ידי אדריכלים מובילים לאורך המאה ה-20, השימוש בשטח רצפה מינימלי. בעל לוחות מזוגגים, המאפשרים לאור להמשיך לזרוח דרך סביבת העבודה. גימור דיקט עץ מספק אסתטיקה גולמית וטבעית. התא מעוצב עבור עבודה בעמידה או בישיבה, מאפשר מפגש לשני אנשים או תא למפגש עד 4 אנשים. Residence Huddle מתהדר באיכות אקוסטית גבוהה במיוחד, בעל זרימה מתמדת של אוויר צח עם פתחי אוורור מובנים ועיצוב במגוון עצום של אפשרויות וגימורים.

Residence Huddle

Railway Carriage
מרחב אקוסטי ואיכותי לשיתוף פעולה ומפגש חברתי "ביתן הפגישות" ניתן להתאמה לפי הצרכים של החלל והחברה.  Railway Carriage מחדש את חלל העבודה המודרני בעיצובו הייחודי. כמה פעמים חיפשנו פינה שקטה לפגישות לא רשמיות, מקריות ומאולתרות. חללי העבודה שלנו הופכים יותר ויותר למקומות לשיתוף פעולה ולחברה, כך שהצורך בחללי מפגש הולך וגדל. Railway Carriage פותח ועוצב כדי לענות על צורך זה בדיוק. מתאים גם כמרכז סיעור מוחות וגם כמרחב רגוע ומעודד ריכוז, Railway Carriage בעל אסתטיקה אלגנטית, עיצוב חזק ומודולרי ניתן להזמין בסגנונות משתנים לפי התאמה, לבחירה מגוון עצום של אפשרויות גימור ואביזרים.

Railway Carriage

Hotlocker Signature
לוקרים מותאמים אישית מעוצבים ומאובטחים. ככל שהחברה גודלת ומתרחבת לוקרים למשרדים הפכו לאחת הדרישות המובילות של העובדים. העלייה בשימוש בעמדות עבודה חמות גורמת לכך שהצוות זקוק לאזורי אחסון אישיים משלהם. לוקרים היו מרכיב מרכזי במשרדים המובילים כבר שנים, אבל כעת הם מהווים אטרקציה עיצובית מדהימה במשרד, כך שהם לא מוסתרים מהעין אלא מהווים כפריט עיצובי משלים לחלל העבודה.

Hotlocker Signature

Residence Max
תא עבודה אקוסטי אינדיבידואלי וחסכוני במקום. תאי עבודה שקטים הם הכרח בתוך באז ההייטק של סביבת העבודה המודרנית ויש צורך הולך וגובר רק להיות לבד ולעבוד בשקט. בין אם אתם זקוקים לחלל בודד לשיחה פרטית או משימה הדורשת ריכוז ושקט, יש לנו את הפתרון האולטימטיבי. בהסתמך על מורשת העיצוב העשירה של קליפורניה, Residence Max יוצר מתחמים אייקוניים פרטיים ואקוסטיים בתוך מקום העבודה, ומספק מקלט שליו. בהשראת 'המגורים' היפים, הבתים המודרניים והחדשניים שנבנו על ידי אדריכלים מובילים לאורך המאה ה-20, השימוש בשטח רצפה מינימלי. בעל לוחות מזוגגים, המאפשרים לאור להמשיך לזרוח דרך סביבת העבודה. גימור דיקט עץ מספק אסתטיקה גולמית וטבעית. התא מעוצב עבור עבודה בעמידה או בישיבה למשתמש אחד. Residence Max מתהדר באיכות אקוסטית גבוהה במיוחד, בעל זרימה מתמדת של אוויר צח עם פתחי אוורור מובנים ועיצוב במגוון עצום של אפשרויות וגמרים. Residence Max תוכנן לנוחות של שעות עבודה ארוכות . Residence Max מגיע בשתי גרסאות, Wellness ו-Wellness Plus, שתיהן בעלות תו ירוק ונושאות את דגל הקיימות, מכילות חומרים בעלי פליטה נמוכה ומיועדות לספק חווית משתמש באיכות גבוהה.

Residence Max

Portals

דברים נהדרים קורים כשאנשים נפגשים, רעיונות נזרקים באוויר, סיעורי מוחות מתאחדים להחלטות, הצלחות. קולקציית Portals  מורכבת מ-24 מידות לבחירה ניתן להתאימה לפי הצרכים של החלל והחברה. Portals מתאימה את עצמה לצרכים החדשים של חללי העבודה: עבודה אינטימית ועצמאית או מפגש של כמה אנשים, פינות עבודה נגישות, גדלים שונים של שולחנות ובחירת המושבים ,החל מכורסאות, ספות או כסאות ארגונומיים. חללי העבודה שלנו הופכים יותר ויותר למקומות לעבודה שקטה או לשיתוף פעולה ולחברה, כך שהצורך בחללי מפגש הולך וגדל.  המערכת פותחה ועוצבה כדי לענות על צורך זה בדיוק. Portals,בעלת אסתטיקה אלגנטית, עיצוב חזק ומודולרי ניתן להזמין בסגנונות משתנים לפי התאמה, לבחירה מגוון עצום של אפשרויות גימור ואביזרים.

portals

Bleachers

היא כמו לגו ענק! כמו מגרש משחקים! סביבות עבודה א-פורמליות שמייצרות יצירתיות ומעודדות אינטראקציות מאולתרות. "Scrum Working", מושג שטבעו חברות הייטק מובילות, הוא סגנון מפגש שנמצא במגמת עלייה וכיום תופס תאוצה בכל חלל עבודה המכבד את עצמו. מערכת ישיבה Bleachers יוצרת יציע מושלם לפגישות מקריות, פחות רשמיות.פעם היינו מתכנסים באודיטוריום או בחדרי ישיבות, אך עם הגמישות הרבה של מערכת Bleachers, ניתן לעצב באופן מיידי את צורת הישיבה המתאימה לכל אינטרקציה. הקוביות של המערכת גם יוצרות מרחב אישי ובלתי פורמלי של עובד שאין לו עמדה קבועה. מערכת Bleachers זמינה במגוון רחב של גימורי ריפוד ובגדלים משתנים, עם רפידות מושב או ללא.

Bleachers

מזמינים אתכם/ן גם להתאהב בכל היופי הזה. להיחשף למותג מעוצב, ייחודי ואיכותי המתאים את עצמו לכל פרויקט

לעמוד המותג

Shop Now