פלטות הצבעים ל-2024 עפ"י TRUE

פלטות הצבעים ל-2024 של TRUE. התוצאה מדהימה, אבל הדרך לשם לא פחות, והבלוג סוקר את התהליך המרתק שנקרא CMF.

בחודש מרץ, לאחר ציפייה קצרת רוח, הוכרזו סוף סוף פלטות הצבעים החדשות של TRUE לשנת 2024. שלוש הפלטות, שנבחרו בקפידה על ידי Parisotto + Fomenton Architetti, מציגות שילובים מדהימים של צבע, חומר וגימור. תהליך הבחירה והשילובים ארוך ומדוקדק, וכולנו זוכים לראות את התוצאה הסופית, אך גם הדרך אליה מרתקת, מדוקדקת ומעוררת השראה. קראו עוד על תהליך ה-CMF – עיצוב צבע, חומר וגימור – שסופו יצירת הפלטות שמשמשות השראה למעצבים ברחבי העולם.

 המותג האיטלקי TRUEDESIGN מביא את הבשורה על שלושה מוטיבים מעולמות מאוחדים ותואמים שליוו את בחירת הגוונים והטרנדים המובילים של המותג לשנה הקרובה. כיום, אנחנו צריכים יותר ויותר למצוא את עצמנו בהרמוניה עם האלמנטים הסובבים אותנו, החומרים והצבעים שאנו בוחרים חייבים, כך או אחרת, להוביל אותנו להתחבר מחדש למי שאנחנו. בואו נחקור את זה יחד.

 

Chromatic Stories

Our 2024 color range, divided into three palettes, tells an engaging story about how shades envelop surfaces and materials, generating new interpretations.

Whether embellishing a small-scale object or defining the atmosphere of an entire interior design project, these colors have the power to enliven and enrich.

This year, colors are not only for textile parts, but also for structures, wood and metal finishes… for a comprehensive chromatic project.

 

The 2024 Palettes
The three palettes of the year are:
– Spectrum of nature
– Lengthy transition
– Digital mist

For each, four colors and six combinations have been defined.

Discover the new CMF

 

Shop Now