עסקים קטנים ובינוניים

עסקים קטנים ובינוניים (SMB) בישראל מהווים סקטור בעל חשיבות מכרעת למשק כולו, ולכן וקסמן שופ כאן בכדי להעניק לכם את חוויות הישיבה הארגונומית המועדפת על חברות ההייטק המובילות והגדולות בישראל , רק ביותר קטן ובהרבה יותר אישי:

קולקציה מגוונת של כסאות ארגונומיים, מגוון שולחנות משרדיים מעוצבים במידות לבחירה, עמדות עבודה משותפות, כסאות אורח/חדר ישיבות ואבזור ארגונומי משלים ומקצועי. יעוץ מקצועי ואישי, אספקה מהירה לכל חלקי הארץ, מדרג הנחות מיוחד לעסקים קטנים ובינוניים, שלוש שנות אחריות.

 

אז מה בעצם עסק צריך?

לשפר את הגיוס של הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר, לשפר את שימור העובדים, למקסם את הפרודוקטיביות ולאפשר שיתוף פעולה.

רושם ראשוני: אזור הקבלה

כאשר לקוחות או עובדים פוטנציאליים מגיעים לעסק שלכם לראשונה, הדבר הראשון שהם רואים הוא אזור הקבלה. למרבה הצער, בעלי עסקים קטנים ובינוניים מתעלמים לעתים קרובות מההשפעה של החלל. למרבה המזל, יש פתרונות פשוטים בסה"כ נדרשת תשומת לב וליטוש למרחב הזה.

חשוב ומומלץ לתת לאנשים שעוברים בדלתותיהם תחושה מיידית של מותג, שליחות, גאווה והישג. מומלץ לרהט ברהיטים חדשים ומעוצבים ; שילוב צבעי החברה, קיר אסתטי המציג מידע על החברה שלכם – פרסים, כתבות, הודעות לעיתונות והישגי עובדים; לא לשכוח לכלול אלמנט של טבע, כמו עציצים, ריהוט עם שילוב עץ טבעי וכמובן ריח וניחוחות נעימים.

 

חלל העבודה

כאשר לקוחות או עובדים פוטנציאליים עוברים דרך שאר המשרדים, חשוב שהם יראו "סביבה ביתית מחוץ לבית", חשוב שיראו עובדים שעמדת העבודה שלהם מאפשרת עבודה בעמידה , סביבת עבודה ארגונומית הכוללת שולחן חשמלי לעבודה בעמידה במידת הצורך או שולחן מרווח במידה מספקת , כסא ארגונומי, ואבזור ארגונומי משלים ומקצועי וכמובן, גם מקום אחסון לחפצים אישיים , תמונות של יקיריהם וכל דבר שעושה להם שמחה בלב ומעניק השראה. המטרה: להיראות ולהיות מקום שבו הם רוצים לבלות 70 אחוז מזמן הערות שלהם", שאלו את עצמכם- "'אם הייתי העובד/ת הפוטנציאלי/ת, מה היה מושך אותי לסביבת העבודה?"

 

בחירת הריהוט המשרדי

לרוב צוות המשרד רוצים להביע דעה במה שהכי מתאים להם, חלקם זקוקים לכסא ארגונומי המתאים לנתונים הפיסיים שלהם ,חלקם צריכים שולחן יותר גדול, יותר מקום אחסון .נכון, צריכה להיות גמישות מובנית בעיצוב המשרד. אך המטרה היא לספק מרחב עבודה ארגונומי המתאים למרבית העובדים ולכן, כסא ארגונומי עם מנגנון סליידר להרחקת המושב מהגב יתאים גם לאנשים נמוכים וגם לגבוהים, שולחן חשמלי יתאים לאלה הרוצים לעבוד בישיבה או אלה הרוצים לעבוד בעמידה או בגובה גבוה מהסטנדרט.

 

עבודה בחלל משותף

מכיוון שעסקים קטנים ובינוניים מוגבלים לעתים קרובות לחללים קטנים, הבעלים עשויים לשקול להפוך את החללים הללו לאזורים משותפים שבהם העובדים יכולים לעבוד על פרויקטים משותפים, לעשות סיעור מוחות וליצור קשרים חברתיים. עולה השאלה כיצד ניצור חלל עבודה יעיל שכולל ביצועים גבוהים על בסיס צרכי העבודה המגוונים של היום? זה האתגר העומד בפני סביבת העבודה החדשה לייצר תנאים אופטימליים באמצעות עיצוב נכון ומדויק וסביבת עבודה ארגונומית . עיצוב המשרדים כולל עיצוב חללי עבודה אישיים וצוותים, חללי השראה ופנאי, שטחים משותפים לאכילה ומנוחה, לאונג'ים מעוצבים או חדרי ישיבות מגוונים המתאימים לכמה רמות של משתתפים.
חללי עבודה משותפים כדאי שיכללו ריהוט משרדי המעודד עבודת צוות, כמו באנצ'ים משותפים עם מחיצות אקוסטיות השומרות על הפרטיות ה אך גם מאפשרות אינטראקציה משותפת עם שאר יושבי הבאנצ' . שולחנות עמידה שבהם אנשים יכולים להיפגש ולעבוד יחד באווירת שבירת שיגרה.

 

מקסם את הפרודוקטיביות – אבזור ארגונומי משלים

עובדים מעריכים סביבת עבודה וריהוט משרדי ארגונומי המתאימים למצבם הפיסי והמנטאלי. חלק מהעובדים זקוקים למספר צגי מחשב, לשם כך ניתן לאבזר את השולחן בזרוע מתכוונתת לשני צגי מחשב , חלקם זקוקים לשטח נוסף לפרויקטים, לשם כך ניתן לאבזר את השולחן באביזר ארגונומי מסוג קוויק סטנד המאפשר הרמה של המקלדת, העכבר והלפטופ כלפי מעלה ולעבוד על משטח עבודה נקי, או להשתמש בזרוע מתכווננת אותה ניתן להסיט הצידה כשאר זקוקים לספייס נוסף בשולחן.

האבזור הארגונומי המשלים הוא פתרון יוצא מהכלל עבור עסקים עם מרחב עבודה קטן , בעזרתם ניתן לקבל מספר פונקציות באביזר אחד.

 

חדר ישיבות/כסאות אורח

המקום אליו מוזמנים אורחי החברה הוא חדר הישיבות, עסקאות נסגרות ונחתמות בו, ישיבות הצוות מתקיימות בו: סיעורי מוחות, קבלת החלטות פורצות דרך ואולי פשוט פגישות זום. השהייה בחדר הישיבות לעיתים ממושכת ולכן חשוב שכסאות חדר הישיבות יהיו נוחים, מעוצבים וניידים.

לסיום, כאשר מרהטים מרחב עבודה ארגונומי בריא ומעוצב הגורם לעובדים לתחושת שייכות, תשומת לב אישית, ללא ספק זה פשוט ממריץ את הפרודוקטיביות, היצירתיות ושימור העובדים לתקופה ארוכה.

RENE

יש לך עסק קטן בינוני SMB? צרו חשבון עסקי ותהנו ממדרג הנחות והטבות לרכישת ריהוט משרדי ארגונומי ומעוצב המותאם בדיוק למרחבי עבודה קטנים ובינוניים. יעוץ אישי, אספקה מהירה לכל חלקי הארץ, צוות התקנה מקצועי ושירותי, 3 שנות אחריות.

Shop Now