עם התה והלימון והספרים הישנים, אוהב להיות בבית

עבודה מהבית מדי פעם או כמה ימים בשבוע היא פתרון מצוין לזמנים שבהם אתם צריכים שינוי של שיגרה או שפשוט זקוקים לשקט בכדי להתמקד ולהתפקס הרחק מהמולת המשרד. אבל, כאשר מתבקשים לעבוד מהבית כל יום, זה יכול להיות קצת מטריד ולא נוח. אנחנו פתאום עושים דברים בבית שאנחנו רגילים לעשות רק במשרד – וצריכים למצוא דרכים חדשות ויצירתיות לעשות את הדברים האלה.

 

למרות שיש לנו את כל הנוחות של הבית, התנתקות משגרת היום יום שלנו יכולה לגרום לנו להרגיש לא בנוח לעבוד מהבית. זו הסיבה שמצאו שלתרגל כמה טקסים ושיגרות פשוטות כאשר עובדים מהבית מועילות לעבודה פרודוקטיבית ונעימה מהבית. הדברים האלה אולי נראים קטנים, אבל הם עוזרים ליצור שגרת עבודה בבית שגורמת לתחושת שלווה ומאפשרת להישאר מעורב ופרודוקטיבי לאורך כל היום.

 

שאלו את עצמכם את השאלות הבאות ויישמו:

איך אני יוצר שגרת עבודה מהבית? איך ליצור שגרת עבודה מהבית שבאמת תחזיק?

צרו שגרת בוקר עקבית – שגרת הבוקר האידיאלית עשויה לכלול אימון ביתי או סתם טיול בחוץ, ארוחת בוקר בריאה או אפילו חתיכת פרי עם יוגורט. הרעיון הוא למצוא מה עובד עבורכם.

הגדירו סביבת עבודה – סביבת עבודה ארגונומית מסודרת ומאובזרת היא ההבדל בין עבודה פרודוקטיבית ויצירתית לבין מריחת זמן, ניקור, וחוסר יעילות. ארגנו לעצמכם שולחן עבודה במידה המתאימה לצרכים שלכם, זרוע ארגונומית למסך , והכי חשוב כסא ארגונומי שישמור על בריאותכם, עציץ שיפזר חמצן ומיטה נוחה לצידכם לכלב או לחתול.

 

שקלו להוסיף דברים שונים שמעוררים את החושים שלכם:

יצירות אמנות, צילום ו/או תמונות של יקיריכם, ריחות וניחוחות שאתם אוהבים. פרסים או מקורות גאווה אחרים.

השתמשו ברשימות מטלות – כל מילה מיותרת. בחיי שזה עושה סדר ושכל.

התנגדו לדחף לבצע ריבוי משימות – Easy, easy ,the better slowly, Slowly.

שנו מיקום כאשר אתם צריכים להתמקד – "שולחן העבודה שלי הוא כבר לא המקום שבו המוח שלי מסוגל – או מוכן – לעשות חשיבה עמוקה". אבל אם הספה, כסא הנדנדה, או הפינה האהובה במרפסת גורמת לכם להיות יותר פרודוקטיביים, לכו על זה! המסר הוא לשנות את הנוף בכדי שנהיה יותר יצירתיים וחדים.
היצמדו ללוח זמנים של הפסקות. … על פי מחקר מאוניברסיטת אילינוי, הפסקות מתוזמנות יכולות לשפר את הריכוז. לעומת זאת, עבודה ללא הפסקה עלולה להוביל להידרדרות בביצועים. אם אתם כל כך עסוקים שאתם אפילו לא יכולים לזכור לקחת הפסקת נשימה או לשתות קצת מים, נסו להשתמש באפליקציה כמו Time Out. הפסקות הן דבר חשוב.

צרו שגרת אחר הצהריים – רק בגלל שהתאמנו את שגרת הבוקר שלנו לא אומר שאנחנו חסינים מפני השעה 15:00 האימתנית.. זה נהדר להתחיל את היום ברגל ימין, אבל מתי אנחנו הכי עייפים ודעתנו מוסחת? אחרי ארוחת הצהריים. תחשבו על זה, אחר הצהריים גדוש בהפרעות – כי אנחנו מלאים מארוחת הצהריים וכאן מתחיל השיטוט ברשתות, בסרטונים ובקנדי קראש כדי להילחם בדחף לנמנם ולצאת מהריכוז הקדישו 15 דקות לשגרת אחר הצהריים שלכם.
השגרה שלנו, כמובן, תלויה במשימות שלנו ,אבל כמה דברים שעובדים ללא קשר לרשימת המטלות שלנו הם לקום לזוז (באופן אידיאלי בחוץ), להתמודד עם הנושאים הקלים ביותר ברשימת המטלות כוס קפה טוב ומעורר כאשר מתחילים להיות איטיים ולהתחיל לתכנן את המשימות של היום הבא. נסו את זה ותתפלאו מהיכולת המופלאה שלנו להיות פרודוקטיביים וערניים לאורך כל היום.

 

לישון מספיק שעות בלילה ולישון טוב ולשמור על היגיינת שינה…

והכי חשוב להזכיר לעצמכם שאתם מסתדרים מצוין, פרודוקטיביים ויעילים, גם להגיד מנטרה חיובית בראש שלנו עושה את העבודה.

Shop Now