כל מה שנכון בעיצוב ריהוט משרדי

2021 מסתמנת כשנה מרתקת בכל מה שקשור לריהוט משרדי. תפיסות חדשניות לגבי מרקם, צורות וצבעים באות לידי ביטוי בשילובים מרהיבים, ברהיטים שהופכים כל משרד לחלל מסוגנן אך פרודוקטיבי. במאמר הבא נציג בפניכם את חמשת הטרנדים הפופולריים של התקופה הנוכחית ואת החזון שעומד מאחוריהם.

  1. מופע שנות ה 70 של ריהוט "מחבק"

אחרי השנה המטלטלת שעברנו, הרבה אנשים מרגישים שהם זקוקים לאקסטרה תמיכה, תרתי משמע. הצורך הזה לא נעלם גם מתודעתם של מעצבי הרהיטים. חלק מהמותגים המובילים בעולם בתחום הריהוט המשרדי ובפרט בנישה של פינות ישיבה והסבה, עשו קפיצה אחורה בזמן אל שנות ה – 70 העליזות, כנראה בשל הצורך בנוסטלגיה מתוקה אחרי חודשים מאתגרים. ביחד עם אווירת הרטרו שולב גם נופך עגלגל ומלטף, המעניק תחושה רכה של הגנה ויציבות, שכל כך הכרחית בתקופה המאופיינת בחוסר וודאות. בקולקציה החדשה שלנו תואמים לטרנד ספת ה ENTROPY  למותג INCLASS, ספת  SWELL וה LONG למותג GRADO, שולחן הקפה דגם WOODY, שולחן השיש העגול ESSENCE

למותג INCLASS, כורסת BIG DATA של המותג LIGHTSPACE וכסאות אורחים ARUM ו WOBY עם הגב המעוגל – כולם מעוצבים בצורה המאפשרת ישיבה נוחה ונינוחה לאורך זמן.

 

  1. לפעמים צריך (ורצוי) לעגל פינות

את התמה העגולה ממשיכים הכסאות אורח  ARUM, WOBY, DECO – וכורסת ה BELLY, כולם בעלי משענת עגולה המותאמת בצורה מושלמת לקימורי הגב האנושי. בנוסף ניתן למצוא שולחנות עגולים כמו RING ושולחנות קפה המשלבים צורות גאומטריות שונות כמו השולחן קפה XO ושולחן הקפה למותג GRADO CC COFFEE TABLE. את כל אלו משלימים שרפרפי עץ קטנים – TOD למותג TRUE , שמעניקים מגע של שובבות פרקטית בכל חלל משרדי ועסקי בו הם מוצבים.

ARUM

 

 

CC COFFE

  1. שימוש אקלקטי בחומרים

חלק ניכר מעיצוב פורץ דרך הוא השימוש החדשני בחומרים על-ידי יצירת שילובים מפתיעים ועיצוב רהיטים המספרים סיפור של רב-גוניות וחיבור הרמוני בעל נוכחות עוצמתית. לדוגמה, השילוב של שיש בשולחנות הקפה ואף בשולחנות ישיבות כמו שולחן ה ESSENS, שולחן הקפה למותג HAWORTH  ה BONG דמוי שיש, שולחן BLADE למותג TRUE , שולחן הקוריאן CORIAN, שולחן XO בשילוב עץ ושיש שחור וזהב ושולחנות MILLIPIEDI למותג TRUE.

ESSENS

הקונספט של ערבוב חומרי גלם בא לידי ביטוי גם בגימור של הריהוט – עץ, עור, שיש, זכוכית ועוד. הקולקציה החדשה שלנו מייצגת את הטרנד עם סט השולחנות/שרפרפיםANYWAY  למותג TRUE ומשחקים עם השיש והפורניר בשולחנות הקפה.

 

  1. 50 גוונים של עיצוב

כשמדברים על ריהוט משרדי ל 2021, אי אפשר שלא להתייחס לגוונים השולטים והבולטים כרגע:

  • גווני טורקיז, ירוק וכחול עמוק, היוצרים אווירה מימית עם אמירה ייחודית ותחושה מרגיעה ונעימה.
  • גוונים חמים ואלגנטיים של חמרה, ניוד, חום וכתום עמוק. גוונים אלו מבטאים את החיבור העמוק לכל מה שטבעי וארצי והם באים לידי ביטוי בדגם המופלא RETRO, גוון הקאמל העשיר בכורסת העור ה JOYA, אקססוריז וקרמיקות בגוונים אלו.
  • טרנד חזק נוסף הוא המשחק בין שחור ולבן, עיצוב שמלווה אותנו שנים רבות ולא נס לחו. ב 2021 מעצבי הרהיטים התעלו על עצמם ומגישים את משחק הניגודים הקלאסי בין לבן טהור לשחור דרמטי באמצעות ריהוט מתוחכם העונה על הדרישות הגבוהות של עיצוב חללי עבודה מודרניים. הוא בא לידי ביטוי בשולחן ה ESSENS עם שיש הקררה הלבן וכסאות ה ARUM השחורים. גם הכיסאות המושלמים לחדרי הישיבות והאורחים NEO בגווני הפנינה המעודנים נותנים דחיפה רצינית לטרנד, יחד עם רצפות משובצות בשחור לבן. את הטון השחור נותן העץ המושחר שקורץ כמחווה נוספת לשנות ה 70 וניתן למצוא אותו בקולקציה שלנו בשולחנות WOODY, בכיסאות GIGA של המותג LIGHTSPACE ובטופ שולחנות הישיבות וחללי העבודה.

 

  1. ואלו הגמרים שהגיעו לקו הגמר

המגזינים, הרשתות החברתיות וכמובן גם אולם התצוגה שלנו, כבר מלאים בטרנד העכשווי: בד צמר לבן במראה "כבשתי" ומגע מלטף ומפנק. אל תתנו לסינטטיות לבלבל אתכם – מדובר בבד נעים שאפשר למצוא למשל בכורסת ה BELLY וכורסת ה PUFFY שתיהן של המותג GRADO. ביחד איתן ספת ה SWELL גם כן של GRADO נותנת שילוב אופטימלי של הקווים העגולים שהם כאמור טרנד בפני עצמם יחד עם הבד הצמרי. מצטרף אליהם השימוש בבדי הקטיפה היוקרתיים, הממשיכים גם השנה להוביל טרנד אקסקלוסיבי בגווני חמרה, אפור וירוק עמוק. את הקטיפה החלומית אפשר למצוא בפופים, בכריות, בספות ובמחיצות למערכות הריהוט, שם היא מלווה בעיטורים של עלים, כתרים, וצורות גאומטריות שונות.

Shop Now