זוזו! כך תטמיעו ארגונומיה ותישארו אקטיביים בקלות

האם ידעתם שמספיקות 60 דקות של ישיבה רצופה כדי שפעולתם של האנזימים שורפי השומן בגופכם תאט את עצמה ב-90%? וגרוע מכך – אם תשבו כל היום במשרד, הליכה למכון הכושר לאחר העבודה לא ממש תפתור את הנזק שנוצר. מחקרים מראים שפעילות קצרה לאורך היום יכולה לתרום לבריאות באופן משמעותי, ולכן הפתרון הוא פעילות גופנית לאורך היום ושימוש במוצרי ארגונומיה שמסייעים לשמירה על תנועתיות. איך שומרים על הגוף אקטיבי ובריא?

 

מעליות אאוט – מדרגות אין
אל תתפתו למעליות ולמדרגות נעות! טיפוס במדרגות הוא אחת הפעילויות הטובות והקלות לשמירה על אנרגיה, לשריפת שומן ולעיצוב שריר. יותר מכך, מחקרים מראים שטיפוס יומיומי במדרגות יכול לתרום אפילו לבריאות המוח.

 

מי אמר שארוחת הצהריים משמעה ישיבה?
נכון, את האוכל עצמו עדיף שנאכל בעודנו יושבים, אבל יש מספיק הזדמנויות להליכה סביב נושא האוכל. הזמנתם אוכל ממסעדה? בחרו באופציה של טייק אווי במקום משלוח עד המשרד. הבאתם אוכל  מהבית? צעדו לפארק הקרוב ואכלו חוץ, או לחלופין אמצו לעצמכם הרגל לצאת לסיבוב סביב הבניין לפני האוכל. מובטח שהגוף שלכם יודה לכם.

 

ארגונומיה נכונה – פשוט לעמוד יותר
ה-א' ב' של ארגונומיה היא לעבור כמה שיותר ממצבי ישיבה למצבי עמידה. ניתן לעשות זאת בנוחות מרבית עם עמדה ארגונומית שמשאירה אתכם אקטיביים וגם מתאימה לבריאות מרבית של היציבה שלכם. קחו למשל את ה- oQuickStand Ec של המותג HUMANSCALE – עמדת עבודה ארגונומית שמשתלבת בצורה מושלמת בתחנת העבודה עם מנגנון איזון שמאפשר לעבור ממצב ישיבה למצב עמידה בקלות. מעבר ליתרון הבריאותי הברור (לא בכדי המוצר זכה בפרס RED DOT היוקרתי), עמדת העבודה מגיעה בעיצוב אסתטי ומינימליסטי שיכול להשתלב בכל סביבת עבודה.

 

quickstand

 

הבעיה היחידה? גם עמידה לא נכונה יכולה להית טריקית, להפעיל לחץ על הגוף ולגרום לכאבי גב. למרבה המזל, התחום המתפתח של ארגונומיה משרדית מצא פתרון גם לזה – Monarch Mat – שטיח ארגונומי לעמידה נוחה ונכונה מול שולחן העבודה. השטיח מסייע למנוע את הבעיה המוכרת של לחץ בגב הנובע מעמידה מרובה, ומגביר את הסרקולציה בחלק הגוף התחתון. התמיכה הנוספת הזאת יכולה לעשות את כל ההבדל בין גב כואב לגב בריא.
בשורה התחתונה, ישנה הסכמה גורפת בקרב חוקרים שישיבה ממושכת מסוכנת לבריאות, ולכן אימוץ ההרגלים הקטנים האלה לאורך זמן יכול לעשות שינוי של ממש. הליכה ועמידה יזומות, בשילוב מגוון מוצרי ארגונומיה שעוצבו עבור שיפור הבריאות שלכם בעבודה הם בדיוק הדברים שהגוף שלכם זקוק לו. בתמונה מטה דגם PATCH של המותג TRUE.

 

PATCH

Shop Now