ריהוט משרדי מעוצב מבית המותג הספרדי INCLASS

עם החזרה לשגרה החדשה, מחדש המותג INCLASS  מספרד עם קולקציה עשירה של ריהוט משרדי מסוגנן ואחר. הריהוט המשרדי הספרדי נותן מענה לאורח החיים העכשווי תוך התאמה לאישיותם, לטעמם ולצרכיהם של הצרכנים. מרקמים, צבעים, דפוסים, עיצובים מקסימים ופונקציונליים ונוחות הם כולם בראש סדר העדיפויות בעיצוב העכשווי של הריהוט המשרדי מספרד התורמים לשמירה על הרעננות של מערכות הישיבה, כסאות ושולחנות, פרי יצירתם של טובי המעצבים הספרדים. ההשראות מגיעות בעיקר ממגמות עכשוויות, כמו הטאצ' העירוני, אלגנטיות חדשה, שיק תעשייתי או סגנון נורדי נצחי, ומדרישת הצרכנים לריהוט אטרקטיבי, נוח וגמיש. נשמח לתת לכם השראה לשגרה החדשה !

מערכת PLANIA

עם אסתטיקה אדריכלית, טהורה ונצחית, PLANIA הוא אוסף שלם של שולחנות וספסלים המשלבים ביצועים, גמישות ועיצוב. PLANIA מציעה ספסלים ושולחנות מודולריים במגוון רחב של גדלים ליצירת סביבות שיתופיות המקדמות יצירתיות והשראה צוותית.

שולחנות ESSENCE
שולחנות הדיונים מסדרת ESSENCE עוצבו ע"י ג'ונתן פרטצ'וויץ, שומרים על הסביבה שלנו – עשויים מחומר ממוחזר עם מגוון רב של מידות ואופציות לטופים שונים. בסדרה שולחן בר, שולחן דיונים ללא מעבר חשמל, שולחנות לחדרי ישיבות עם מעברי חשמל במידות משתנות ושלל טקסטורות וגוונים.

ESSENCE

ספת ENTROPY 
מערכת Entropy עוצבה על ידי כריסטוף פילה, מערכת ספות מודולרית הפועלת כמשחק של צורות גיאומטריות המאפשרות אינספור קומפוזיציות והתאמה מוחלטת לחללים המגוונים ביותר. הפרט בחלקה האחורי של משענת הגב ייחודי ומסמן  את זהות האוסף המגוון הזה ומוסיף נופך של בידוליות. האסתטיקה של המערכת משקפת את  סגנון העיצוב והפילוסופיה של כריסטוף פילה: רגישות, נצחיות, אלגנטיות ופונקציונליות מקסימאלית.

ENTROPY

ספת ESCALAS
פינות ישיבה אינטימיות המרחפות בחלל עם מחיצה למתן פרטיות למשתמש עם חיבור לתקשורת. אסקלה מעניקה נוחות מדהימה ברכות מלטפת ואינספור אפשרויות להתאמה לצרכי המשתמש בחלל.  לאזורי המנוחה וההירגעות. אסקלס מאפשרת נינוחות של בית ועם זאת עדיין משמשת כמשטח לעבודה באזורים אלטרנטיביים.

escalas

Shop Now