הצצה לחלל העבודה החדש של Zoominfo

בעולם בו כל פרט קטן משפיע על המוטיבציה והפרודוקטיביות, עיצוב המשרד הוא פרק קריטי בסיפור ההצלחה של כל חברה.

כשחברת זומאינפו, ענקית הנתונים הבינלאומית, החליטה לעדכן את חללי העבודה שלה בישראל, היא ידעה שהיא רוצה יותר ממשרדים – היא רצתה מקום שיהווה מקור להשראה ולחדשנות.

8 קומות + קומת גג (16000 מ"ר), בניין אינפיניטי, רעננה. הויז'ן של Zoominfo : חדשנות, יצירתיות, התמקדות והובלה.
לדברי האדריכלית, הדס מקוב בעלת הסטודיו, "יחד עם צוות האלופים של זומאינפו חיפשנו ומצאנו את השפה הייחודית והמדויקת עבור החברה, דרך שימוש בחומרים טבעיים ועל זמניים – עץ, בטון, ברזל, בחירה בקירות שקופים המכניסים אור טבעי ויוצרים תחושה של מרחב, שימוש בעמדות עבודה מודולריות המאפשרות התאמה לכל עובד, ופינות ישיבה אינטימיות, המעודדות יצירתיות. תכנון גרם מדרגות רחב ומרשים, המחבר בין כל הקומות ומהווה מוקד של תנועה, מפגש ועניין.
יחד יצרנו סביבה שבה כל יום עבודה הוא הזדמנות להתרגש, להתחדש ולהשפיע, מקום שבו אנשים נפגשים, עובדים ומתפתחים ביחד. לצפות בחזון שלנו מתממש ולראות את העובדים נהנים מהחלל המיוחד הזה, היה מרגש ומספק בצורה בלתי רגילה".

 

 

 

 

 

 

עיצוב הפנים המרהיב של המשרדים נוצר בשיתוף פעולה עם סטודיו הדס מקוב, סטודיו מוביל בתחום העיצוב האדריכלי בישראל. הסטודיו הביא את רעיונותיו הייחודיים ליצירת סביבת עבודה שמשלבת יוקרה, יצירתיות ורווחת העובד.

בפרויקט זה, וקסמן סיפקה ריהוט משרדי מתקדם הכולל שולחנות עבודה מתכווננים חשמליים המספקים אפשרויות כיוונון גובה אופטימלי ליושב ומאפשרים עבודה נוחה גם בעמידה, יחד עם CASE ייחודי לאחסון פרטי לכל משתמש. כיסאות ארגונומיים המתכווננים ומותאמים אישית לכל אדם, לשמירה על יציבה נכונה ובריאות הגב.  בנוסף, סופקו גם אביזרים משלימים איכותיים וארגונומיים שמספקים סביבת עבודה נוחה ובריאה. חדרי ישיבות יצירתיים עם מערכת כבילה נסתרת, כסאות מפנקים לישיבה נעימה, פינות המתנה והסבה מעוצבות בקפידה ממבחר הקולקציה של וקסמן וממיטב המותגים המעניקות רוגע ושקט. יחד עם צוות הסטודיו נבחר ריהוט המשקף את המטרות המעשיות והאסתטיות של חברת Zoominfo באופן מושלם. תחום הקפיטריה והאזורים הסוחפים של המשרדים קיבלו גם הם את פריטי הריהוט המעוצבים והאיכותיים שלנו, המעניקים נוחות ואסתטיקה מעולה לכל סביבת העבודה, כולל ריהוט חוץ למרפסות השונות ולגג הפרויקט.

הבחירה של Zoominfo בסטודיו הדס מקוב ובוקסמן, היא אישור לאיכות וליציבות של הריהוט שנבחר לפרויקט העצום הזה. הריהוט הארגונומי והמעוצב מתאים באופן מושלם לעידן החדש של עבודה גמישה ומשולבת, ומספק פתרונות אידיאליים לכל סוגי חללי העבודה ובעיקר לחברות המעניקות לעובדיהן סביבת עבודה המאפשרת לעובדים ליצור, להשפיע ולפתח את יכולותיהם באווירה של יוקרה ושקט, ובאווירה המהווה בית ומקום עבודה מושלם עבור עובדי החברה הגלובלית.

בוא להתרשם מהפרויקט המלא ומהמוצרים שאיתם ריהטנו את הפרויקט

 

צילום: יואב פלד

Shop Now