המותגים שלנו בתערוכת ORGATEC 2022

התערוכה המובילה בתחום סביבת העבודה הסתיימה זה מכבר ואנחנו חזרו מלאי השראה ועם קולקציות חדשות של המותגים המובילים שלנו. נשמח לשתף אתכם בעיצובים וברעיונות החדישים המביאים את הבשורה החדשה לחללי העבודה.
כדאי להישאר מעודכנים!

המותג FAMO– מהמותגים המובילים באירופה לייצור מערכות ריהוט בעיצוב חדשני של המעצבים המובילים ובעל טכנולוגיה מתקדמת יוצא בקולקציות עוצרות נשימה, בטוחים שראיתם חלק מהן מככבות בלוח השנה החדש שלנו וכמובן ניתן להתרשם מחלק מהקולקציה החדשה בגלריה החדשה ובאולם התצוגה שלנו. הביתן של FAMO בתערוכה עוצב ע"י משרד האדריכלים Auerbach Halevy Architects אורבך הלוי אדריכלים בהובלתו של נועם מוסקל המוכשר ולפי כל התחזיות והציפיות הוא אכן היה אחד הביתנים המרשימים והמעוצבים ביותר בתערוכה ועל ההזמנה רשום " FAMO Town " שלגמרי הצדיק את שמו.

 

 

המותג האהוב INCLASS מספרד הציג קולקציה חדשה ועשירה של ריהוט משרדי מסוגנן ואחר. הריהוט המשרדי הספרדי נותן מענה לאורח החיים העכשווי תוך התאמה לאישיותם, לטעמם ולצרכיהם של הצרכנים. מרקמים, צבעים, דפוסים, עיצובים מקסימים ופונקציונליים ונוחות הם כולם בראש סדר העדיפויות בעיצוב העכשווי של הריהוט המשרדי מספרד התורמים לשמירה על הרעננות של מערכות הישיבה, כסאות ושולחנות, פרי יצירתם של טובי המעצבים הספרדים. ההשראות מגיעות בעיקר ממגמות עכשוויות, כמו הטאצ' העירוני, אלגנטיות חדשה, שיק תעשייתי או סגנון נורדי נצחי, ומדרישת הצרכנים לריהוט אטרקטיבי, נוח וגמיש. יש דברים שפשוט חייבים לראות!

 

 

 

 

 

Extraordinary. Everyday.
וזאת לא סתם סיסמא. המותג האיטלקי Truedesign הצעיר והמוכשר שדגמיו ועיצוביו מופיעים כמעט בכל פרויקט גדול ונחשב באירופה, הקולקציות של המותג מופיעות בכל מגזין עיצוב נחשב ויחד עם המעצבים המוכשרים הוא אינו מפסיק להפתיע, לחדש ולרגש. הביתן עוצב בגוונים בהירים ניטרליים ומינימליים אך כמו ברבור לבן בלט במלוא הדרו ועיצובו. האורחים הרבים בביתן זכו להתכבד בארוחת שף ויין טוב על הWingkitchen המהמם! שגם אותו ניתן לראות בגלריה החדשה שלנו.
חגיגת עיצוב איטלקית ללא ספק!
 
המותג Humanscale חברת הארגונומיה מס' 1 בארה"ב ובאירופה- ביתן חובה לאוהבי ארגונומיה, הנדסת אנוש וסביבת עבודה מתקדמת. כול החידושים המתקדמים ביותר בסביבת העבודה והקלאסיקות של המותג הוותיק ,החשוב והמוביל ששינה את תרבות העבודה בעולם כולו. ארגונומיה במיטבה!
SCAB מותג איטלקי שלא מפסיק להפתיע אותנו עם קולקציות מושלמות ואיכותיות בגימורים יפיפיים ומקוריים, חגיגה!

 

 

 

 

 

 

INFINITI מותג איטלקי מעוצב וטרנדי המתמחה בריהוט רך וקפיטריה. משלב עיצובים חדשים לצד עיצובי רטרו. שילובי בד, מתכת, עץ מלא ועוד והכל כל כך פיין, איכותי ומושלם. חוויה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tags:
Shop Now